Sponsorem tytularnym ARENA OSTRÓW jest firma 3MK Protection

IV KONGRES SPORT BIZNES POLSKA

W dniach 15-16 listopada w Warszawie odbył się IV KONGRES SPORT BIZNES POLSKA, w którym to zaproszeni goście wymieniali się wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami pomiędzy osobami z branży sportu i biznesu. Wśród zaproszonych ekspertów, były znamienite postacie polskiego sportu (Otylia Jędrzejczak – pływanie, Marcin Możdżonek – siatkówka, Tomasz Majewski – lekkoatletyka) obecnie działające na rzecz popularyzacji swoich dyscyplin i zdrowego trybu życia, prezesi polskich związków sportowych (Radosław Piesiewicz – PZKosz., Henryk Szczepański – ZPRP, Sebastian Swiderski – PZPS) oraz zarządcy największych obiektów w Polsce (m.in.: PGE Narodowy, Arena Gliwice, Tauron Arena, Legia Warszawa, Netto Arena). Równie liczny był udział przedstawicieli biznesu wśród których można wymienić takie marki jak Enea, Trefl, Totalizator Sportowy. Kongres objęty była Patronatem Honorowym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

2022.11.15 Warszawa
IV Kongres Sport Biznes Polska
N/z
Plebiscyt Liderow Sport Biznes Polska
Foto Lukasz Laskowski / PressFocus

2022.11.15 Warszawa IV Kongres Sport Biznes Polska N/z Plebiscyt Liderow Sport Biznes Polska Foto Lukasz Laskowski / PressFocus

Miło nam poinformować, że wśród ekspertów zaproszonych do debaty w temacie „Modele zarządzania i finansowania małych oraz średnich obiektów sportowych w Polsce” był Prezes Spółki ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o. Zbigniew Trzoska. Zaproszenie to świadczy o tym, że sposób zarządzania Areną Ostrów oraz duża ilość wydarzeń nie tylko sportowych, rzadko spotykana wśród obiektów zaliczanych do średniej wielkości w Polsce, została zauważona i doceniona na arenie ogólnopolskiej. W debacie Prezes Trzoska poruszał temat wielofunkcyjności obiektów takich jak Arena Ostrów i konieczność wykorzystywania ich nie tylko jako aren wydarzeń sportowych, ale także kulturalnych, edukacyjnych oraz przedsięwzięć komercyjnych. Przedstawiony model funkcjonowania spotkał się ze zrozumieniem, zainteresowaniem i aprobatą uczestników debaty, którzy głównie wywodzili się z lokalnych środowisk zajmujących się sportem i rekreacją.

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska powstało w 2020 roku z inicjatywy 13 ekspertów, którzy swoje doświadczenie zdobywali pracując w klubach sportowych, agencjach, samorządach czy firmach sponsorujących sport. SBP to bardzo szybko rozwijająca się platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Obecnie w ramach różnych przedsięwzięć i działalności współpracuje z praktycznie wszystkimi związkami sportowymi w Polsce, oraz licznymi sponsorami i mecenasami sportu, wspierając budowanie relacji pomiędzy sportem, biznesem oraz zarządcami obiektów i terenów związanych ze sportem i rekreacją.